9 Ağustos 2009 Pazar

minnoşum plajda:)

3 yorum:

  1. ben bunu yerim ama annesi birazdaha fazla resim koy bu ne ya birtanecik
    gaye teyzesi

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.benim Sezanur'um da kasım doğumlu yani ceren hanım abla oluyor:)) çok tatlı maşallah öpüyorum bal damlanızı..(ben de kızıma bal bidonum derim hahaha)

    YanıtlaSil
  3. gaye teyzesi ilk fırsatta resimleri ekliycem çok öpüyoruz seni:) Tubacım senin balbidonununda maşallahıvar çok tatlı Allah bağışlasın benim yerime koccccaman öpersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D