19 Ekim 2009 Pazartesi

Ceren'in Doğum Günü!!

Click to play this Smilebox slideshow:
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow


Veeee nihayet kızım "bir" yaşına bastı! Gecikmeli de olsa çok güzel bir doğum günü partisi yaptık, tüm sevdiklerimiz yanımızdaydı. Kürşat ve ben tüm gece kızıma pasta yapmak için uğraştık, anneannesi ve babannesi çok güzel çörekler ve tatlılar hazırlamışlardı, evi süsledik, herkes geldi, mumları üfledik, kızım çok güzel hediyeler aldı ve bir yaşımızıda böylelikle doldurmuş olduk :) Bir anne olarak çok heycanlı bir gündü benim için. Meleğimin büyüdüğünü görmek bana inanılmaz bir mutluluk verdi.Seni çok seviyorum bal damlam... Sen hep bugünkü gibi sev, sevil mutlu ol ! Nice güzel senelere bebeğim...

4 yorum:

  1. Merhaba ,
    Tatlı Ceren'in 1.yaş günü kutlu olsun..daha nice güzel yaşgünlerine sağlıkla, mutlulukla, gülücüklerle,sevdiklerinizle inşallah !!!
    sevgiler
    Ceren-Ebru

    YanıtlaSil
  2. canım iyki doğdun bu doğum gününde yanında olmasasamda kalbim hep sizinle sizi çok seven
    teyzen gaye......

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürederim gaye teyzesi ve ebru teyzesi. evet kızım sonunda bir yaşına bastı, bu tarifsiz bir mutluluk:) kalbimiz hep yanımızda olamayan sevdiklerimizle birlikteydi... cerenden ve benden koooocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. canım torunum nice güzel yıllara...mutluluk hep gölgen olsun. baldan daha tatlı minik kuşum seni çoook seviyorum. bana torun sevgisini yaşattığı için prensesime ,kürşatıma sonsuz teşekkürler...iyiki varsınız canlarım...anneannecik...

    YanıtlaSil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D