13 Eylül 2012 Perşembe

ANA OKULUNUN İLK GÜNÜ !


Şu an işyerimde heyecandan, tedirginlikten yerimde duramıyorum.
Kızım bugün ilk defa okullu oluyor.
2 yıl gideceği anaokulunun ilk oryantasyon günü bugün.
Anneannesi yanında, ama ben yokum.
Çok isterdim kızımın yanında olup onun elini sıkı sıkı tutup okulun kapısından beraber girebilmeyi...
Başlayacağı çoook uzun eğitim yolculuğunun ilk günü bugün onun...
Seni çok seviyorum güzel kızım.
Hernekadar bugün yanında olamamak durumunda olsam bile sürekli anneanneni arayıp bıktırana kadar sorular soruyorum.
Çok eğleniyormuşsun yeni arkadaşlarınla.
Çok mutlu ol kızım okulda, çok başarılı ol,
yıllaaaar yıllaaaaar sonra üniversiteden mezun olduğunda çok güzel bir meslek sahibi ol.
Çok güçlü, eğitimli ve başarılı bir iş hayatın olsun.
Hayatta kendi başına dimdik durabil.
Dualarım seninle...
Seni seviyorum çok çok çok çok çok hemde....
annen...

11 yorum:

  1. Canım benim şimdi okullu oldu. öpüyorum ceren'i :* 'Nergis'

    YanıtlaSil
  2. :) Evet Nergiscim, zaman çabuk geçiyor.
    Bizde seni öpüyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Canım kızıma bundan sonraki çok uzun okul yaşamında başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel kızınız var,maşallah:) okul hayatında başarılar ve mutluluklar diliyorum,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürederiz Tubanne. İnşallah . Bende tüm çocuklara barılar diliyorum.

      Sil
  5. hadi bakalım...
    inşallah hep mutlu ve başarılı olur güzel kızımız...

    YanıtlaSil
  6. Amin Necla, Çok teşekkürederiz güzel dileklerin için. Çok heyecanlı bir şeymiş bu okul olayı ben ondan daha mı heyecanlıyım blmem:) O dersteyken yerimde duramıyorum meraktan:)

    YanıtlaSil
  7. Allah zihin açıklığı versin... Burcu ne duygusal bir andır tahmin edebiliyorum... maşallah ne tatlı...Antalya'dan Dilek teyzesi de Ceren'i kocaman öpüyor... :)

    YanıtlaSil
  8. :) Çok teşekkürederiz Dilekcim. Amin tüm çocuklarımıza Allah zihin açıklığı versin. Yerine öperim;)

    YanıtlaSil
  9. ben geldim maşallah size sizinle tanıştığıma memnun oldum.
    nice mutluluklara.bir ara molasında banada beklerim

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldiniz!
    Pek tabiiki keyifle takip edeceğim sizi :)
    Çok teşekkürederiz,
    sevgiler..

    YanıtlaSil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D