12 Kasım 2012 Pazartesi

Hoşgeldin Ela bebek!

Canım arkadaşım biricik kardeşim Özgemin bebeği... Doğduğundan beri içim içime sığmıyor bir kızımız daha oldu diye, Ve en sonunda gidebildim Ankara'ya. Büyük karşılaşma benim mis kokulu bebeğimi kucağıma alışım, o minicik yüzü kocaman gözleriyle bana buğulu buğulu bakışı... Omuzumda uykuya dalması... Hiç unutamayacağım anlar yaşadım Seni çok seviyorum Ela. İyi ki geldin, Hoşgeldin bebek... (O kadar dalmışız ki Ela'ya bir kare bile fotoğraf çekmek aklımıza gelmedi beraber Özgeyle. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D