11 Mart 2013 Pazartesi

8 Mart Kadınlar günü..

Bu hafta cuma günü kızlarla kadınlar günümüzü kutlamak için Giritlideydik. 
Kürşat ekibiyle tüm haftasonu kamptaydı, dalış-zıpkın deken şimdide kara avına başladılar.
Ben bu av işinden pek hazetmiyorum ama çok eğlenmişler, o anlattıkça ben mutlu oldum.


Pazar günüde kızımın arkadaşlarını davet ettim, tüm pazar onların en sevdiği yiyecekleri yapmakla ve gece altüst ettikleri evi toplamakla geçti :) Ama onun kahkahaları herşeye değer...




                                     

1 yorum:

  1. merhabalar..:)
    sayfama bıraktığınız o cici yorumunuz beni öyle mutlu etti ki..:) çookk sevindim beğenmenize..
    bu gün benim doğum günüm ve aldığım onlarca mesajın içinde enn mutlu olduğum satırları okuttunuz bana..:) kaleminize sağğlık...bizler face de bir grup kurduk.birbirimizle daha kolay iletişim kurabilmek tanışmak için. varsa face sayfanız,eklemek isterim sizi..:)
    yada siz beni ekleyin arzularsanız arkadaşlarınıza..
    linkim;
    https://www.facebook.com/profile.php?id=727318349
    kucak dolusu sevgilerimle..:)
    <3

    YanıtlaSil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D