13 Mayıs 2013 Pazartesi

Canım Kızım ve ben..

Anneler günümüz, 
sabah erkenden kalkıp kızımla öpüş koklaş yaptıktan sonra giyindik süslendik, 
hediyelerimizi aldık önce anneme gittik kutlaştık:) 
Ordan annemleride alıp Fevziye annemlere gittik kahvaltıya ordada öpüş koklaş hediyeleş :) 
Pek bir hoştu yine bu günümüz. 
Fevziye annemlerde kalabalık olunca fotoğraf çekmeyi unutmuşuz.. 
Çok öpüyorum güzel annecikleri.
İyiki varlar ikinizide çooooooooooooookkkk seviyoruz. 
Sanırım siz dünyanın en en en en mükemmel annelerisiniz.
ve... Ne mutlu ki bizimsiniz :) 
Pazar gününün devamı için kızımla herkesten ayrılıp 
anne-kız bol trombolinli ve oyuncaklı bir anneler günü geçirdik :)
Canım kızım bu anneler günü içinde çok teşekkürederim.
Seni çok seviyorum Bal Damlam.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D