21 Ekim 2013 Pazartesi

Balımın 10 günlük tatili boyunca açtığı buzdolabı sergisi :)))

Tatlımın çizdiği resimlerini büyüdüğünde görüpte şaşırsın diye hatıra olarak burada arşivliyorum..
işte bebeğimin resim sergisinden bir kaç çizimi :)))

soldan sağa; kendisi,babası, annesi, gektuğsu:), anneannesi ve dedesiymiş, konyaaltı plajındaymışız :))

Babasının odasında ki gitar ve saza bakarak yaptığı resimi.

Bu da peri kızıymış :)

Bu da kızımın imgesel palyaço çizimi :))

Televizyona bakarak evde bale yapan kız resmi :)))

Balkonumuzun müdavimi kızımın kedisi "Karışık" :)

Kuyruklu yıldız çizimi :))

Ve bu da deniz kızı :)) denizde ki baloncuklara dikkat :)) 

İmgesel çizen kızımın hayal gücü fena değil ne dersiniz? ben hep resim dediklerinde 2 dağ, bacasından dumanı tüten bir ev, aradan geçen bir dere çizer dururdum :)))

2 yorum:

  1. harıka bır anı..tv ye bakıp dans eden kıza bayıldım masallah cok yetenklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürederiz Müge ablası.. Bende o resmini çok sevdim :))

      Sil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D